onsdag 9 mars 2011

Beas roliga tax-text

Här följer en rolig text ang taxotere, jag sökte efter lite info i går kväll och det här var den första träffen jag fick vilket var skönt för det fick min att skratta högt. Jag bad tjejen som skrivit det om lov att få publicera skriften på min sida i falla att ni missat denna :) Jag kan också gladeligen meddela att hon är bakom sitt cancer skräp, lever och knallar på! Im loving it!

Om det finns något jag vekligen hatar just nu så är det biverkningarna på cellgifter. Främsta hatobjektet är Taxoteren. När jag låg i sängen och egentligen borde sova så försökte jag att komma på något positivt med Taxotere. Eftersom jag har MYCKET sjuk humor så blev resultatet som följer.

Vetenskapen har uptäckt ett nytt medel mot överaktivitet. Medlet har visat sej mycket effektivt. Taxotere som medlet heter ges främst till rastlösa och hyperaktiva personer. Det är långtidsverkande och har mycket god effekt på såväl gammal som ung.

Nu behöver du inte gå ut i skogen och leta svamp längre. En substans som går under namnet Taxotere finns nu på marknaden att köpa till ett mycket förmånligt pris för den som vill odla sin egen svamp i hemmet. Fördelen med Taxoteren är att svampen finns på plats i munnen och behöver alltså inte tillföras i matlagningen. Redan tre dagar efter intag av Taxotere är man garanterad en säker skörd.

Socialstyrelsen går nu ut och varnar för en ny drog. Drogen klassas av missbrukarna som sk neråttjack och har redan blivit mycket populärt. Taxotere eller taxar som det även kallas på gatan är mer passiviserande än drogen cannabis. Det som talar mot den nya innedrogen är att priset på gatan är mycket högt. En typisk Taxoteremissbrukare känns lätt igen på den framåtlutande gångstilen med små hasande steg och dess sammanbitna ansiktsutryck.

Upplever du att din make/maka kryddar din mat alldeles för starkt. Har du sagt ifrån tusen gånger men inget hjälper. Prova det nya medlet Taxotere. Medlet tar effektivt bort alla antydningar till för salt och kryddad mat och husfriden kan åter lägra sej i hemmet.

Lider du av nageltrång. Behandla i hemmet med Taxotere. Medlet är dock en aningen bedrägligt då det är svårt att förutse om just den nageln du vill bli av med verkligen lossnar. Fördelen är att läkarvården inte behöver anlitas utan medlet används i hemmiljö. Finns nu receptfritt på apoteket.

Oönskad hårväxt behöver inte längre vara något problem. Det nya medlet Taxotere är mycket effektivt mot all oönskad hårväxt. Pengar tillbaka garanti utlovas om det mot förmodan inte skulle fungera. En nackdel är dock att behandlingen måste upprepas var tredje vecka.

Skönhetsindustrin släpper i dagarna ett nytt effektivt medel mot fet hy. Taxotere har visat sej mer effektivt mot fet och blank hy än något annat medel på marknaden. Huden stramas upp och rynkorna slätas ut på ett häpnadväckande sätt. Än så länge kan man dock endast få medlet hos legimiterade hudterapeuter då det skall injeceras intravenöst i blodet var tredje vecka. Dock tros medlet finnas på burk redan inom ett år.

Försäkringskassan tar nu hårda tag mot ökade sjukskrivningar. Tusentals kvinnor som har blivit diagnostiserade sk kärringvärk ringer in och anmäler sej för en ny och okänd åkomma. Kvinnorna påstår sej ha något de kallar Taxvärk. Försäkringskassan ställer sej helt oförstående till denna åkomma. I ett uttalande säjer Fk att det är typiskt kvinnor att blanda in något som en hundras i värkande ben. Även svenska kennelklubben är kritiskt till benämningen.

Ja där fick jag flippa ur lite sent på lördagskvällen. Nu är det dags att ta min Taxoterestinna kropp till sängen.



Ni hittar bloggen här om ni själva vill kika :)

2 kommentarer: