fredag 11 mars 2011

Look good feel better

Mmm, idag är det dax för det här. Känns overkligt. Jag satt och skrattade åt det här för ett par månader sen och förlöjligade de faktum att kvinnor träffas tillsammans och får lära sig att sminka sig själva...det kändes patetiskt och fånigt. Idag känns det helt annorlunda. Jag ser framför allt fram emot att se andra kvinnor som inte har hår, jag har faktiskt inte träffat någon live som faktiskt också sitter i min båt. Det är lite spännande näst intill. Mina ögonfransar, finns liiite kvar, men det lossnar en bunt varje dag, hur man sminkar på dom vill jag gärna lära mig :)

Eftersom jag är utbildad makeup artist så borde jag faktiskt anmäla mitt intresse att i framtiden ställa upp och ha dessa kurser, de behöver fler frivilliga som kan avvara en kväll i månaden.

Här kan ni läsa mer om detta : http://www.lookgoodfeelbetter.se/lankar.shtm

4 kommentarer:

  1. Min dotter är också Makeup artist så jag fick mycket tips, hon har hållit i del kurser men tyvärr finns inte det längre i Kristianstad.

    Lycka till!

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Hade också velat gå den här kursen. Den finns inte så långt norrut, tyvärr. Den verkar jättekul.
    Sköt om dig,

    SvaraRadera
  3. Annika, det var kul, framför allt att få se (nu hann vi tyvärr inte prata så mkt) andra som faktiskt sitter i liknande båt. Hoppas de kan starta upp något norrut, är en boost att få göra sånt här mitt i det hela jobbiga.
    Kram!

    Lisbet, Tur att du hade lite privat stöttning :) Synd att den inte finns överallt, för det var som sagt mkt trevligt.

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Look Good ... Feel Better sprider ut sig hela tiden och i dagsläget finns vi i Kristianstad och behöver hela tiden nytt folk så Lisbet din dotter får gärna höra av sig.
    Norrut finns vi idag i Umeå och Sundsvall men hoppas på fler sjukhus framöver, håll utkik!

    Ta hand om er,
    Mvh Madelaine, projektledare för www.lookgoodfeelbetter.se

    SvaraRadera