torsdag 3 mars 2011

Nähä

Totalt falsk larm vad gäller piggheten jag trodde mig känna igår. Jag mår allt annat än bra och är allt annat än pigg. Nu är jag sådär less så att jag inte vet var jag ska ta vägen riktigt. Har en konstig känsla i huvudet, jag är liksom kall om huvudet men känner mig het under "ytan". Jag har dock ingen feber, tack och lov. Har idag lagt om PICC en IGEN. Det blöder i i stickstället... Fattar inte varför. Idag när det las om så var jag blå på armen där den ligger. Verkar som min arm är lite känslig. Jag är öm, men jag har i alla fall inte ont. Om den bara kan sluta krångla så tror jag starkt på PICC som en bra infart.
Tog blodprov idag och fick sen ett missat samtal från dolt nr, jag börjar själv misstänka att
mina värden är risiga, men då skulle de väl sökt mig igen?

Jag avvaktar, tja, vad ska jag annars göra? Jo vänta på bättre tider...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Snart är du pigg igen!
    Den konstiga kalla, fast varma känslan du har känner jag igen. Säkerligen har du börjat få vallningar. Cyton gör ju att östrogenet i kroppen ändras och att man hamnar i ett tillfälligt "klimakterium".

    Kram Anna (bränn)

    SvaraRadera